E-billing

Prechádzame na moderný, ekologický a efektívny spôsob odovzdávania daňových dokladov v elektronickej podobe, ktorá plnohodnotne nahrádza tlačenú verziu. Ako alternatívu k zasielaniu faktúr poštou alebo faxom predstavuje nielen rýchle a presné riešenie pre spracovanie faktúra, ale i značné výhody spojené s prezeraním a správou vašich finančných dokumentov online nielen s nami, ale aj s inými dodávateľmi a odberateľmi.

eBilling je jednoduchá aplikácia a nevyžaduje žiadne školenie. Môžete ju využiť na zobrazenie i vyhľadávanie archivovaných faktúr a tiež pre ich import priamo do vášho účtovného systému.

4 Výhody eBillingu

Šetrné k nákladom a životnému prostrediu

Faktúry vystavené elektronickým systémom Vám doručíme na mail, ktorý si sami zvolíte, vo formáte PDF a s odkazom na stránku, kde nájdete faktúry aj v iných formátoch. Elektronickou fakturáciou šetríme čas potrebný na fyzické spracovanie faktúr a tiež životné prostredie.

Rôzne formáty faktúr pre Váš účtovný softvér

Elektronické faktúry si môžete stiahnuť v rôznych formátoch – PDF (ktorý je vhodný najmä na tlač), ale aj vo formátoch CSV, HTML, XML, ktoré sa využívajú na prenos dát do rôznych účtovných systémov. Tým vám šetríme čas a eliminujeme chyby vznikajúce pri ručnom zadávaní papierových faktúr do systému.

Jednoduchý prístup do elektronického archívu faktúr

Vaše faktúry budú dostupné v elektronickom archíve počas 12 mesiacov, počas ktorých s nimi môžete pohodlne pracovať bez zdĺhavého hľadania v šanónoch a zložkách.

Moderný vzhľad elektronických faktúr

Elektronické faktúry sú prehľadnejšie ako kedykoľvek predtým. Na prvej strane sú celkové súčty za poskytnuté služby a povinné daňové údaje. V prílohe nájdete zoznam ďalších dôležitých informácií o zásielkach, ktoré sú predmetom fakturácie.

Áno, elektronická fakturácia je bezpečnejšia než tradičné metódy zasielania a prijímania účtovných dokladov. Používame kombináciu digitálneho podpisu a silnej šifrovacej technológie k zabezpečeniu všetkých fakturačných údajov.

Áno, náš systém je v súlade s príslušnými daňovými zákonmi EÚ a Slovenskej republiky.

Áno. Náš systém elektronickej fakturácie môže byť integrovaný so všetkými hlavnými účtovnými softvérmi.

Nie, táto služba je bezplatná.

Elektronická faktúra obsahuje digitálny podpis. Táto technológia garantuje, že faktúra bola vystavená spoločnosťou DHL.

Štandardne býva faktúra zasielaná e-mailom ako príloha vo formáte PDF. Takto prijatú faktúru si môžete uložiť alebo inak spracovať podľa vašich interných postupov a následne dať na úhradu.

Elektronické faktúry sú dostupné v online archíve po dobu 12 mesiacov.

Akákoľvek zmena vašich firemných údajov musí byť zatiaľ uskutočnená prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu alebo obchodného zástupcu spoločnosti DHL Freight. Online môžete meniť jazykovú mutáciu elektronickej fakturácie a heslo (v časti Môj profil). Tiež môžete pridávať ďalších užívateľov k vášmu účtu (v časti Môj profil). Alebo môžete pridať viac účtov k jednému užívateľovi (musíte registrovať jednotlivé účty a prideliť im rovnakú e-mailovú adresu).

Nie. Pre prijímanie elektronických faktúr od DHL nebudete potrebovať žiaden špeciálny softvér alebo hardvér. Je nutné len zaistiť, aby zamestnanci zodpovední za prijímanie faktúr mali prístup k elektronickej pošte a internetu. Tiež prosím zaistite, aby váš filter nevyžiadanej pošty (spam) neblokoval maily z adresy ebillingfreight.sk@dhl.com . Riešenie bolo navrhnuté tak, aby pracovalo s programami Internet Explorer verzia 6.0. a vyššie a s Adobe verzia 6 a vyššie.

Na prvej strane elektronickej faktúry nájdete emailovú adresu a telefónne číslo vystavovateľa faktúry, na ktorého sa môžete obrátiť s otázkami.

Nie. Elektronická fakturácia nemá na spôsob úhrady žiaden vplyv.

V EÚ a vo Švajčiarsku zákon požaduje, aby na faktúrach, zasielaných elektronicky, bol digitálny podpis. Je to druh elektronickej autorizácie, spojený s podpisovanými dátami. Jednoznačne určuje pôvodcu dokumentu (DHL).

ZASIELANÁ - vaša faktúra bola spracovaná a je prenášaná
CHYBA PRI ODOSIELANÍ – Pri prenose vašej faktúry sa objavil problém a nemôže vám byť doručená
ODOSLANÁ – vaša faktúra bola úspešne prenesená

Na adrese: https://dhl-ar.accountis.net/site_media/ValidateCA.pdf si môžete stiahnuť dokument, ktorý vysvetľuje spôsob overovania digitálneho podpisu na PDF faktúre.

V zásade možno použiť akýkoľvek moderný prehliadač. Doporučujeme Internet Explorer verzie 6 a vyšší. Pre prezeranie súborov PDF doporučujeme Acrobat Reader verzie 6 a vyšší.

Dokumenty na stiahnutie

Uživateľský manuál eBilling (PDF 1,4 MB
Všeobecné podmienky elektronickej fakturácie (PDF 243 kB
Leták (SK) (PDF 278 kB
Leaflet (EN) (PDF 1,8 MB

Kontaktujte nás

Chcete sa nás niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár nižšie.

X

Potrebujete poradiť?

Napíšte nám, radi Vám odpovieme na všetky otázky.

Vaša správa bola úspešne odoslaná
* takto označené polia sú povinné